Zmieniaj z nami oblicze branży hostingowej

Tworzymy miejsce, w którym każdy może realizować swoje pasje. Nasz zespół składa się z miłośników technologii, których wiedza i doświadczenie pozwalają nam rozwijać się w imię zasady: „rób, co kochasz i kochaj, co robisz”.

Aktywne rekrutacje 3

Dołącz do nas

Aktualne oferty pracy

Specjalista/ka ds. Wsparcia Klienta

Obsługa klienta
Warszawa / zdalnie +1
szczegóły

Senior Server Administrator

IT
13 000 - 17 000 PLN
Warszawa / zdalnie +1
szczegóły

Specjalista/ka w dziale Księgowości i Kadr

HR
Warszawa +1
szczegóły

Nie znalazłeś/aś oferty dla siebie? Nie ma sprawy, zostaw nam swoje CV

proces rekrutacji

W jaki sposób rekrutujemy?

Dołożymy wszelkich starań, aby cały proces zakończył się w ciągu 2 tygodni. Większość spotkań organizujemy w formie online, a 90% naszych pracowników pracuje zdalnie.

Krok 1

Krótka rozmowa telefoniczna

Zapytamy, dlaczego chcesz z nami pracować i jakie są Twoje oczekiwania względem pracodawcy.

Krok 2

Rozmowa z przełożonym

Chętnie posłuchamy o Twoim doświadczeniu i opowiemy, jakie wyzwania czekają Cię w pracy z nami.

Krok 3

Spotkanie z działem HR

Poznasz kulturę pracy w dhosting.pl, benefity, możliwości rozwoju. Będzie to okazja, aby lepiej się poznać.

poznaj nas lepiej

Jak wygląda mój typowy dzień?

Iga Ławrynowicz

Customer Success Specialist

dhosting.pl

Jak każda typowa „sowa” dzień zaczynam od kawy, która pozwala mi energicznie zabrać się do pracy. W dhosting.pl zajmuję się customer experience. Moim głównym zadaniem jest kontrola jakości obsługi klientów – analiza zgłoszeń oraz opinii, które wpadną mi w ręce. Często również kontaktuję się telefonicznie z naszymi klientami.

Małgorzata Burdzińska

Recruitment & EB Specialist

dhosting.pl

Moja praca to w głównej mierze wyszukiwanie najlepszych talentów wśród pasjonatów hostingu i nowych technologii. Zajmuję się bezpośrednim kontaktem z kandydatami, wsparciem ich na każdym etapie rekrutacji oraz onboardingiem. Typowy dzień w zespole HR to przede wszystkim dbanie o to, aby każdy czuł się dobrze na pokładzie dhosting.pl.

Joanna Kosucińska

Specjalista ds. Księgowości

dhosting.pl

W dhosting.pl zajmuję się... liczbami. Odpowiadam za porządek w dokumentacji księgowej, fakturach oraz płatnościach. Pomagam w kwestiach związanych z finansami i staram się, aby świat rachunkowości był jak najbardziej przyjazny i prosty zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz, w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.

Patryk Kanon

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dhosting.pl

Moja praca polega na wsparciu technicznym oraz zrozumieniu potrzeb naszych klientów. Kluczem dobrej obsługi jest spojrzenie na sprawę oczami klienta oraz wspólne rozwiązanie problemu. W codziennej pracy zawsze mogę liczyć na wspaniały zespół, co pozytywnie wpływa na komfort pracy, a dzięki różnemu stopniu zaawansowania zgłoszeń, każdego dnia zbieram nowe doświadczenie.

Our team

Poznaj nasz zespół

Rafał Kuśmider

CEO

Frontman, wizjoner i współzałożyciel dhosting.pl w jednej osobie. Wyznaje zasadę, że firma to przede wszystkim ludzie. Entuzjasta innowacji i nowinek technologicznych.

Szczepan Rędzioch

RND

Człowiek, z którym o technologii można rozmawiać godzinami (dlatego niekiedy czas jego przemówień mierzymy ze stoperem). Mistrz biurowych rozgrywek w piłkarzyki, koneser dobrej kawy.

Przemek Dolny

Architect IT

Współtwórca dhosting.pl. Prowadzi analizy technologiczne oraz weryfikuje założenie biznesowe. Wspiera zespoły wiedzą o systemach, które sam budował. Ulubione hobby? Programowanie.

Berenika Karolak

HR Manager

Zawsze stawia na ludzi i łączące ich relacje. Pozyskiwanie najlepszych talentów ma we krwi, podobnie jak podróżowanie w najdalsze i najbardziej egzotyczne zakątki świata.

Małgorzata Burdzińska

Recruitment & EB Specialist

To właśnie Gosia przywita Cię, jeśli do nas aplikujesz. Z uśmiechem na ustach odczarowuje legendy o stresujących rekrutacjach. Nie wyobraża sobie zimy bez snowboardu, a dnia bez kubka kawy.

Łukasz Gawior

CMO

Podobno siłą każdej organizacji jest... dobry marketing. W dhosting.pl łączymy go z utrzymaniem długofalowych relacji z klientami i chodzą słuchy, że nieźle nam to wychodzi.

Krystian Olszewski

CSM

Jeśli nie wiesz, dlaczego coś działa, a działa – to magia. Jeśli wiesz, że nie powinno działać, a działa – to magia. Nasz BOK magicznie rozwiązuje problemy, zanim klient zdąży o nich pomyśleć.